Uz tikšanos citur!

By: virtualliepaja

Okt 30 2011

Birkas:

Kategorija: Liepāja, Sadzīves novērojumi

1 komentārs

Aperture:f/4
Focal Length:17mm
ISO:250
Shutter:1/0 sec
Camera:NIKON D300S

Tā nu sanācis, ka ir veseli trīs iemesli, kādēļ ir šis ieraksts, kas visticamāk šajā blogā būs pēdējais.

1. Laika trūkums diktējis savu. Aizvien retāk te iegriežos un gūstu prieku no tā.

2. Manus ik dienas/ik pāris dienu/ik nedēļas fotofiksējumus turpināšu publicēt savā apjomīgajā interneta vietnē- www.liepajnieks.lv, kurā jau sakopotas fotogrāfijas par dzimto Liepājas pusi vairāk nekā 10 gadu garumā.

3. Lai arī iepriekš esmu dzirdējis kritiku par Blogspot servisu un uzslavas Wordpresam, esmu tomēr palicis uzticīgs pirmajam. Pēc lielajiem uzlabojumiem man zudušas jebkādas gribēšanas rezerves mainīt kaut ko.

Tādēļ, ja meklējat manus pierakstus un jums tie patīk, meklējiet tos blogā- www.liepajnieks.lv, bet ja esmu vajadzīgs kā fotogrāfs, meklējiet mani rokās te: www.fotografesana.lv!

1 comments on “Uz tikšanos citur!”

  1. Supe duper, bet gaidīšu atgriešanos. Joprojām sanāk ienākt šajā blogā 🙂 Cik gadi jau pagājuši.


Komentēt